<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service

This Page

has moved to a new address:

http://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Wandelblog Didier Reynaert: 20 maart 2016: Wiers (Adeps) (19 km)

zondag 20 maart 2016

20 maart 2016: Wiers (Adeps) (19 km)

Adeps-wandeling vanuit Wiers, een deelgemeente van Peruwelz.

Ik startte langs het kanaal Nimy-Blaton-Péronnes tot aan de sluizen bij het Grand Large van Péronnes. Daarna wandelde ik via een veldweg door de Scheldebroeken in de richting van Laplaigne. Wat later passeerde ik de Franse grens en het parkoers leidde me doorheen het grote "Forêt Domaniale de Flines-lès-Mortagne". Ik herinnerde me dat ik hier in dit bos tijdens een tocht voorbij een gedenksteen stapte, ter ere van de gesneuvelde bemanning van een Lancaster van de RAF dat hier in 1944 neerstortte. Ik wandelde over de kaarsrechte "Grande drève de Rouillon" dwars door het bos. Via het gehucht Rouillon stapte ik terug naar Wiers.

Mijn fotoreportage: Foto's Wiers 20 maart 2016





Labels: ,

2 reacties:

Op 21 maart 2016 om 09:49 , Anonymous Anoniem zei...

Zijn daar enkele weken geleden ook gaan wandelen en het is daar prachtig

 
Op 21 maart 2016 om 13:00 , Blogger Didier Reynaert zei...

ja was daar reeds gaan wandelen in 2014 (http://wandelblogdidierreynaert.blogspot.be/2014/07/21-juli-2014-wiers-adeps-20km.html) maar de tocht ging dan meer richting Hergnies

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage